Små lätta moln

 
 
/1. Jag //2. Stig //3. Två utav mina söta kusiner/

Min vecka i Stockholm kan sammanafttas med tusentals ord, men det har varit väldigt mysigt och kul att åka runt bland släktingar och äta god mat. De två första bilderna är tagna i Bammarboda där det är så fint och jag önskar att vi kunnat stanna där mycket längre. Efter Bammarboda kom vi till skärgården och gick på Gröna Lund, sen begav vi oss til Vallentuna och var barnvakt till bland annat de två sötnosarna på sista bilden. 
 
I morgon fyller min syster 17 år och det ska firas med sockerkickar hela dagen! Idag var jag, mamma och min syster till Katrineholm för att innhandla lite presenter och jag tror hon kommer bli så glad över allt hon ska få. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback